torsdag 5 januari 2012

Vilodag

Idag måste min kropp få vila ifrån träningen, även om mitt huvud gärna skulle ta med mig till gymmet även idag. Har träningsvärk lite här och var vilket känns underbart! Det är inte för mycket utan bara sådär skönt att jag känner att det gett något. Gårdagens benpass var bra men med facit i hand så kunde jag tagit ut mig lite mera, men nästa vecka då jäklar...  Imorgon skall jag mäta kroppen igen, försöker även att ta bilder då och då för att kunna jämföra mig med allt eftersom tiden går.


 Idag har jag varit hemma och pluggat hela dagen, blev även en fika på stan nu på eftermiddagen med min kära Elisa, mår alltid lika bra efter att jag fått umgås med henne en stund. :)

Nu ska jag vänta på att G kommer hem och sedan är det bara middag och film som väntar. Båda två är lediga imorgon, mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar