fredag 27 januari 2012

Pepp!

Snart dags för träning, om knappt en timma ska jag befinna mig på gymmet. Idag är det åter igen dags för rygg, mage och biceps. Dagens lunch finns nu i magen, hemmagjorda köttbullar,potatis, brunsås, rivna morötter och såklart lite lingonsylt :)

 Försöker alltid tagga mig själv så gott det går innan passen, tänka positiva tankar och samla kraft och energi för att jag ska kunna ge så mycket som möjligt när jag väl är där. Vissa dagar kan jag känna när jag går därifrån att "fan ja skulle gett liiiite till" medan andra dagar känner jag att "idag gav jag verkligen allt" och jag kämpar för att få fler utav de senare dagarna!! Det går bättre och bättre faktiskt, samt att jag inte fegar lika mycket längre utan kör på bara. Oftast går det vägen, man e starkare än man tror. Det mesta sitter i huvudet, det är jag övertygad om!


En bra låt när de kommer till träning: faster harder scooooooooteeeeeeer!


Min mätning idag var inget speciellt, den här veckan heller.. Inte plus men heller inget större minus på måtten. Men jag får kämpa vidare... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar