torsdag 12 januari 2012

Thursday

Godmorgon på er!
Sitter just nu framför datorn och bläddrar igenom diverse bloggar och annat, bara för att ta de lite lugnt efter frullen när jag kan. Istället för att städa igår så kom Pauline hem till mig en sväng, så det ska jag ta tag i idag. Och även fixa med kläderna för de har inte heller hunnits med. Åt så god middag igår, köttfärslimpa med ja.. ni ser ju själva på kortet. Fantastiskt, älskar husmanskost!




 Idag ska jag även åka till jobbet för att min chef behövde få ledigt några timmar. Lite segt att åka dit för så kort tid men kände att jag ville ställa upp eftersom jag ändå inte gör något speciellt idag! Så jag funderade på om jag skulle gå in på Life där och göra det där testet som jag gjort förut.. man får reda på hur stor muskelmassa i % man har, fettmassa, BMI, vilometabolism och något mer. Alltid intressant att se om det ändrats något sen jag började styrketräna mer aktivt! :)

Ha en bra dag alla så länge....

1 kommentar:

  1. Ser riktigt gott ut Lina! Kanske också skulle testa göra det till middag idag ;)
    Hoppas du får en bra dag! Kram

    SvaraRadera