torsdag 26 januari 2012

Hår

Sitter just nu framför tv:n och tittar på Biggest Loser. Tycker dom e duktiga som kämpar på så i programmet trots alla motgångar och allt de ändrar samtidigt. 
Har varit hemma hos jonna och fikat idag, kaffe (kommer nog aldrig somna ikväll) och så unnade jag mig lite fikabröd.. Dåligt samvete nu, har ju egentligen sagt till mig själv att 1dag/vecka får jag unna mig. Men men, inget att gräva ner sig över...
 

Apropå mitt hår, tack för era kommentarer! Jag har bestämt mig för att bara klippa bort det slitna just nu och fundera på saken ett tag till.. Annars kanske jag ångrar mig.  

Nu börjar programmet igen så nu ska jag sluta. Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Tror det är ett smart drag att vänta lite, vet ju själv hur det är. Man klipper av massa och så ångrar man sig, man är för impulsiv. Men om du känner om ett tag att du fortfarande vill så är det ju bara att köra! Du är snygg i både och :)
    Kram

    SvaraRadera