tisdag 24 januari 2012

Fantastiskt pass

Igår kväll var jag på det bästa bodycombat-passet sen jag kom till Motionshuset. Energin va på topp , tack vare en kille som var med och tjoade högt av nöje. Detta bidrog till att fler slappnade av, instruktören skötte sig väldigt bra och jag hade så mycket energi i kroppen när passet var slut. Endorfinerna rusade igenom kroppen på mig under passets gång, kunde ge så mycket mer tack vare stämningen, helt fantastiskt! älskar detta, rent nöje att träna!

Idag är det ben, vader och troligen en timmes cirkelträning som gäller. Full fart in i kaklet. 


Sitter nu och väntar på att mitt ägg ska koka klart, sedan blir det frukost! Lovely. Tänkte lägga upp ett inlägg med lite tips för hur man lättare kan göra en vana av sin träning.. in a moment!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar