måndag 25 mars 2013

Slarv


Ja idag har jag fått höra att jag slarvar aaaallldeles för mycket med bloggningen, så jag får ta och skärpa mig nu helt enkelt ;) haha! Ibland finns det bara inte lust men ja har ju faktiskt lite mer tid den här veckan så jag ska försöka lägga upp lite oftare ;)

Vad har jag gjort i helgen då? I fredags blev det träning och sen bara chill hemma hos Pauline, vi såg på finalen av Gladiatorerna. 

Sen i lördags var jag på vattenpalatset i Vänersborg med min syster och hennes bonusdotter plus vår systerdotter. Supermysigt var det! Så himla roligt att få vara en del av hennes uppväxt och se hur hon utvecklas, mosters sötnos! Hon blir så himla stor och har så många funderingar på livet och vill gärna prata om olika saker med mig, jag älskar verkligen att få en liten glimt av hennes tankar.

Sen på kvällen i lördags så hade jag och min underbara sambo kvalitetstid, vi åt på ett nytt ställe här i Uddevalla som heter Stars and stripes, en sportbar. Väldigt god mat, trevlig personal och en skön stämning, snygg inredning dessutom! Dit kommer vi att gå igen, absolut! Sen gick vi bara hem, kröp upp tätt tillsammans i soffan och såg på en riktig klassiker som vi nog aldrig tröttnar på, Pirates of the Carribean. Vi skrattar och diskuterar om godbitarna i filmen, och det finns ingenstans än bara just där med honom som jag ville vara just då. Önskar ibland att man kunde sparat på såna ögonblick, när man mår sådär extra bra. Antar att ni oxå känner så ibland!



Min älskling


 Lilla jag

 Pirates på tv:n....

1 kommentar:

  1. Låter som du hade en jättefin lördag på alla sätt och vis :)
    Jag kan säga att jag är SÅ glad över att Mira har dig som en trygg och lyhörd vuxen som hon känner att hon vill berätta för och dela saker med.Och visst har du rätt (tyvärr). Hon blir stor... väldigt fort har det gått det senaste året tycker jag. Men sen är hon nog ganska "duktig" och långt framme för sin ålder tror jag. Snappar upp saker direkt och frågar när hon inte förstår. Det är ju så man lär sig ;) Låter som en riktigt härlig kväll ni hade tillsammans med god mat och film. Bättre kan det väl inte bli! Kram

    SvaraRadera