onsdag 13 mars 2013

Onsdag

Yes redan onsdag, den här veckan flyger förbi! Kan det  bero på att jag är ganska mkt ledig och har lite roligare än vanligt? ;) haha

Igår hade jag och Sandra releasen på bodycombat 55, fasen jag hade så himla kul alltså. Tycker verkligen att det är så kul att instruera och responsen ifrån deltagarna är awesome :)
Jag körde järnet redan ifrån start, när vi hade gjort klar låt nr 2 rann svetten både ifrån pannan ner mellan ögonen och på bröstet, riktigt tungt pass med andra ord ;)

Nu ska jag fixa lite hemma innan jag och Pauline drar till gymmet, blir tidig träning idag före lunchen. Vi ska dessutom testa att byta dagens pass med fredagens och se om det blir bättre för oss, så det blir rygg/mage idag istället för ben.


Sen i eftermiddag blir det nog en tur hem till min storasyster för att hälsa på, mamma kommer dit idag också och ska vara där i tre dagar, hon har brutit foten och måste vara hemma så varför inte få lite sällskap i några dagar <3

Jag och Sandra igår precis innan passet skulle börja!




 Körde inbakade flätor igår, funkade faktiskt bra. Blir tokig när håret hamnar i ansiktet under passet, så ja får testa lite olika frisyrer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar