onsdag 27 mars 2013

Skum vecka

Den här veckan känns lite skum, för dels så har jag tagit någon sorts vilovecka ifrån gymmet med dom lösa vikterna och dessutom känner jag mig inte helt hundra i kroppen. Inatt vaknade jag dessutom med vääääärldens kramp i vaden och det har hållt i sig hela dagen idag och är fortfrande inte helt bra.
Sen så passar jag och min sambo på att äta mat den här veckan som inte är så "nyttig", eller snarare mat som är mer kaloririk än vad den får lov att vara från och med måndag nästa vecka.
Då ska vi börja med ett striktare kostschema och få ner kalorierna, beach 2013 here we come ;) och vill bara klargöra att jag inte tänker banta eller nåt sånt, bara lägga upp ett tydligare kostschema.

Idag när vi var och veckohandlade köpte vi varsitt påskägg med diverse godsaker i oxå, i helgen ska det lyxas ;)
Lugnet före stormen, mohahahaha...


En gammal bild på mig ifrån när ja tränade på sportlife, så 2010/2011 kanske..

1 kommentar:

  1. Härligt att unna sig ibland! Ni som är så duktiga annars också :-)
    Hoppas vaden lugnar sig snart. Ha en underbar Påsk så ses vi i bloggarna ;-)
    Puss!

    SvaraRadera