måndag 4 mars 2013

Måndag igen

 Japp, måndag igen!
Veckorna går verkligen fort. Igår blev det mycket träning, både på kvartalen och efteråt, vi drog till gymmet för att öva lite direkt efter lite lunch osv. Väldigt roligt med en ny utmaning även om det kommer krävas en del av mig för att få till dom här låtarna, men nöta nöta så går det till slut ;)

Idag har jag och Pauline träffats och lagt upp en planering för hur vi ska jobba med vår essä som ska skrivas de kommande veckorna, och imorgon bär det av till skolan för lite handledning. Blir nog bra!
Men nu ska jag köra igenom ett par låtar till igen och sen är det faktiskt dags för att laga middag och så innan jag ska till gymmet och träna. Blir bröst,axlar,triceps och combat idag ;)


Jag och Sandra alldeles svettiga precis efter kvartalen :)




 Min stooora kopp kaffe imorse ihop med en knäckemacka med ost, godaste mellanmålet ;)

2 kommentarer:

  1. hej:) tänkte fråga dej om du kan någon bra hemmaövning som man kan träna för att få smalare lår,höfter?
    har du även någon bodycombat video att visa? hade vart kul,se hur man gör:)
    //Alexandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag ska absolut fundera på om jag vet någon bra övning ;) När det gäller bodycombat så får jag inte lov att lägga ut det på bloggen men jag kan nog lösa det på nåt annat vis :)
      /Lina

      Radera