onsdag 6 mars 2013

Benonsdag

Riktigt trött i kroppen efter dagens pass. Blev först benträning och vader och sen in i gruppsalen och nöta bodycombat, vi ska ha release på tisdag så då ska halva passet sitta i min hjärna för att instrueras! Bara att kämpa på ;) Det nya passet är riktigt tungt och svetten sprutar, och jag älskar det! Är konstant öm i kroppen just nu vilket kan va både jobbigt och skönt samtidigt. Lite hatkärlek över det hela ;)
Äntligen kan man börja skymta lite konturer på mina lår som man ser på nedre bilden, fasen va det sitter långt inne på mina ben. Där jag ser minst framsteg när det kommer till träningen. Men jag hoppas att det släpper så småningom, bara att kämpa på och inte ge upp!

Nu ska jag lägga mig i sängen bredvid den som betyder allra mest.

Tjingtjong!



2 kommentarer:

  1. Önskar att jag hade din styrka! Och då menar jag inte i typ benen.. Utan din styrka inför din träning.. Din enorma vilja! Grym e du :-)
    Natti natt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh Karin du gjorde min dag, taack jag behövde verkligen det just nu! <3 Och ja viljan finns där, nästan hela tiden iallafall haha ;)
      Men du får tänka på att det tagit mig låååååång tid att komma hit, så de går verkligen inte på en dag! Har du idrottat mycket när du va yngre? Och jag tycker förresten att du är duktig oxå som bestämt dig för att komma igång med träningen igen, fortsätt så! Gör de du tycker är skoj först o främst :) puss!

      Radera