onsdag 27 mars 2013

Helt trött

Hej på er bloggläsare!
 Vad gör ni såhär på kvällskvisten? Själv har jag nyss duschat en lång svinvarm dusch efter att ha sett Greys Anatomy och kommit hem ifrån Sportlife. Va där och körde bodycombat som kund ikväll, dom hade sin release idag så de va en skön stämning i salen. Robban på scenen sparkade till och med sönder spegeln så den sprack, riktig COMBAT-style!!!! ;)


Tog ett kort på Westcoast häromdagen, dom hade påskpyntat så fint i receptionen tyckte jag. Det krävs verkligen inte mycket för att få in den rätta känslan. Jag tycker om påsken eftersom det är massvis av färger och ett bra tecken på att våren är här, eller iallafall snart här! Ha ha.
Mitt andra kort är ifrån i måndags, det var ju våffeldagen och vi passade på att njuta av det. I löööv våfflor. Tre stycken blev det, två med glass och färska jordgubbar (lite sylt) och en med nutella och banan. Yummi for my tummie!! ;)

Det tredje kortet är ifrån igår innan jag skulle till gymmet och instruera mitt bodycombat-pass. En träningsoutfit som var önskat, hehe :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar