fredag 8 mars 2013

Fredag

Skönt med fredag!! Jag och Pauline har i princip skrivit klart vårt arbete idag så nu är det bara lite finputs kvar nästa vecka vilket innebär en lugn välförtjänt vecka! Så himla gott, vi har varit grymma den här veckan.

Skulle gått till gymmet och kört rygg, mage och combat idag men jag har fått en fruktansvärd magont och är supertrött så jag bestämde mig för att skjuta på gymmet tills imorgon istället och combaten kör jag hemma idag istället. Orkar bara inte.
Har varit och är en väldigt tuff vecka av andra personliga anledningar oxå så jag är ganska så trött. Ser verkligen fram emot vilodagen på söndag, efter att ha jobbat hela helgen ska jag hem till min syster och fira hennes födelsedag med god mat och bästa sällskapet. Blir nog en fin helg!

Vad är era planer för helgen?!

3 kommentarer:

  1. tråkit att läsa att du har det jobbigt, hoppas det inte är något allvarligt?
    Hoppas även att du orkar blogga massor i helgen älskar din blogg:)))

    kram Alexandra

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att du lyssnar på din kropp och låter den få lite välförtjänt vila. Håller tummarna för att allt ordnar sig till det bästa. Ibland så leder ju förändringar framåt. Där har tankens kraft en väldig makt. Positivt tänkande är alltså det som gäller.
    Kram från Mammi

    SvaraRadera
  3. Du är grym tjejen❤ de e bra du lyssnar på din kropp de vinner du på i längden:) stor kram Katarina

    SvaraRadera