tisdag 13 december 2011

Vart är mitt fokus?

Alltså idag är det inte hög koncentration på mig.. Jag gör allting utom det jag borde. Sitter och försöker läsa igenom en C-uppsats som vi ska diskutera i studiegruppen på måndag. Men hur bra går det? Jag har läst 5 sidor.. av typ 40...

Min motivation är nere i bott och det finns ändå inget annat jag borde göra eller så, fan måste ta mig i kragen nu och få läst igenom skiten. Hatar att läsa på datorn, blir vimmelkantig, uttråkad och facebook och annat "skoj" är så nära... 

Kl 15 idag kommer min syster med sina goa barn för att äta lite mellanmål hos mig och så innan de ska tillbaka på Luciafirande på förskolan, ska bli mysigt! Därför borde jag verkligen plugga nu, istället för att blogga.... Vill verkligen göra klart så mycket som det bara går innan jul så jag kan jobba utan att vara uppstressad över annat som måste göras.. Fan, okej, nu slutar jag blogga och försöker läsa lite till.. Får nog bli en kaffe på det här.


Ja, kaffe kan nog hjälpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar