fredag 9 december 2011

Mått..

blev inspirerad av Ida som lagt upp resultat även om hon kanske själv inte var så nöjd och tänkte att jag skall göra detsamma... 

 bild: www.google.se

På 8 veckor som jag har ätit lchf har jag minskat måttet på magen (vid naveln) med -3 cm, runt höft/rumpa -3,5cm och lår -2,5 cm. 

Vågen visar -2,5 kg vilket jag ju inte ser som något fantastiskt resultat precis... Men jag får ändå försöka känna mig "nöjd", det går ju åt rätt håll. Samtidigt är det ju bättre att gå ned sakta eftersom det är lättare för kroppen att behålla vikten på långvarig sikt.

Den här veckan har ju inte precis blivit bra med kosten, har ätit rätt 2 dagar den här veckan och ikväll är det julbord med älsklings jobb så då lär det ju inte precis bli rätt... Men jag fortsätter att träna på och göra mitt bästa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar