fredag 16 december 2011

Gött mos!

Fredag idag, härligt!!

Har varit i skolan idag och redovisat för några av tjejerna som jag åker ihop med, mitt projekt som ja gjorde under praktiken. Vi fick prata i max 20 minuter och jag tror inte att någon av oss trodde att vi skulle hålla på så länge, men vår lärare fick säga till några av oss att vi gått över tiden. Ooops, känns som att våra "pratgener" som lärare har en tendens att ha börjar smyga fram ;) haha! Var så många små detaljer och sånt som jag ville säga plötsligt som inte stod med i mina papper.. jaja, fick iallafall ett mejl förut att jag blivit godkänd! Wiee, så jäkla skönt! Bara att bocka av en grej till på listan.

Nu har jag "bara" ett arbete som skall göras oxå, plus lite studiegrupparbete som vi ska göra på måndag.

Jag kommer ifrån gymmet nu, har kört ett pass bröst/axlar med Pauline. Bra pass, lite ökning och det gillar jag! Vi har dock planer på att ändra om schemat ifrån 4 till 3 dagar då vi båda två gärna vill kunna kombinera med gruppträning, men det får bli efter jul och nyår!

Nu sitter jag och väntar på att min sambo ska komma hem från gymmet så vi kan gå och handla mat, har min svärmor som skall sova över här inatt och hon sov även över till idag! Så jag känner att jag är nervös inför vad vi ska göra för mat, jag har aldrig lagat mat till henne  ;) Men det går nog finfint!

Här är pauline till vänster o jag till höger, plus två andra goa tjejer ifrån skolan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar