fredag 30 december 2011

Fredag

Fredag, och mycket som skall göras! Först på schemat så står det att plocka ner de mesta av julgrejerna.. Ja allt utom julgranen går bort helt enkelt! Då vi ska ha vänner hit imorgon och skolan börjar nästa vecka så tyckte jag att det kunde passa bra! Sen blir det till att städa i lägenheten samt handla inför imorgon. Träning tänkte jag klämma in oxå, körde ett pass med biceps, triceps och ben igår o va helt slut efteråt! Så idag blir det rygg,mage,bröst o axlar. Jösses vilka mördarpass! Men men, de måste göras.

Var på Göksäter igår med min underbara mamma o pappa för att mamma lovat att hjälpa mig med att sy nya gardiner till mitt vardagsrum. Go hon är. Iallafall så hittade jag lite annat fint oxå än bara gardiner...


 Två superfina lampor som får bo i vardagsrummet i varsitt fönster. Gillade mönstret på skärmen så mycket!

 Har som några vet länge varit på jakt efter ett bra smyckeskrin då jag utan att överdriva lägger smycken ÖVERALLT för att de finns massa olika lådor o fack för detta i lägenheten. Nu känns det som ja fått lite bättre ordning, lovely!

 Är egentligen gjort för att lägga Te i, men vem säger att man inte kan lägga sina smycken där i?

 Mitt smultronställe....

 Den vänstra tavlan köpte jag igår och den högra har min underbara syster gjort till mig i julklapp. Kommer att passa perfekt på väggen i sovrummet tillsammans med en tavla som jag själv jobbar på för tillfället....... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar