söndag 11 september 2011

Söndag


Jag och min älskade har precis avnjutit denna goda müslifrukost med frukt på, väldigt gott!
Igår åt vi stekt bacon, vita bönor och stekt ägg och det var minsann inte fel det heller!! Mmmm.. goda helgfrukostar har blivit lite av våran grej, att man lyxar till det lite extra.

Om typ 35 minuter ska vi avverka veckans sista gympass; ben och mage. Och efter det är det bara hem och duscha och sedan hem till mina föräldrar på kalas, min mamma fyller år till veckan! Slänger upp nåra bilder på mitt nya Better Bodies linne som inköptes i veckan, samt min nya rosa shaker!! Visst är den fin? :) Det bästa är att jag kommer få ha den för mig själv, hi hi hi (taktiskt drag by me) Ganesha glömmer nämligen då o då att skölja ur sina, och dom luktar inte precis som en äng med blommor eller hallon.....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar