söndag 4 september 2011

Helgen


Helgen som har varit har jag gjort en hel del. Bland annat så åkte jag till min syster i fredags, vi tog en långpromenad (som tyvärr fuckade upp mina benhinnor) och sedan gjorde vi god mat med efterrätt marängswisch och såg på Water for Elefants.



 Jag tycker absolut att den här filmen är sevärd. Den innehöll både romantik, humor och ilska. Lite ovant att se honom i andra filmer än Twilight men han gjorde det väldigt bra.

Mellan fredag o söndag så hade vi G's bror David här så när vi hade lite att fixa med fick han haka på. Vi skulle en sväng på Uddevallahemsdagen och då var det gratis minigolf så vi spelade en runda. Jag vann såklart, andra gången på raken nu ;) Sen har vi fixat lite med hans bil, varit på torp en sväng och bestämt vilken sängram vi ska köpa!! Bara det att den inte går in i min bil... Med andra ord inget köp. På kvällen såg vi på Pirates of the carribean on strangers tides, som man aldrig kan se för lite av. Och igår bestod dagen mest av måsten såsom tvätt, handla mat o träning. Det var nog min helg det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar