onsdag 7 september 2011

Just nu

Som ni kanske ser på kaffekokaren så står jag och väntar på lite energi.. Dags för lite läsning, eller mycket läsning snarare. Det bara regnar utanför så egentligen är det optimalt läsväder men jag är inte precis supertaggad kan jag väl erkänna...



Har sjuk träningsvärk idag förresten. Igår startade min pojkvän med ett nytt 4-dagars schema som jag har tänkt haka på och köra järnet på. Så för min del blir det nog 5-6 dagars träning om jag orkar. 1-2 dagar kondition och resten styrka. Nu jävlar ska konturerna fram! ;)

Såhär ser det nya träningsschemat ut:
Dag 1 Tisdagar (Axlar/Bröst)
-Bänkpress 3x10
-Sned hantelpress 2x10
-Militärpress 2x10
-Hantelsidolyft 2x10

Dag 2 Torsdagar (Rygg/Mage)
-Marklyft 3x10
-Latsdrag 3x10
-Sittande rodd alt. Hantelrodd 2x10
-Valfri magövning 3x15

Dag 3 lördagar (Armar)
-Skivstångscurl 3x10
-Hantelcurl 2x10
Dips alt. liggande triceppress 3x10
Pushdowns 3x10

Dag 4 söndagar (Ben)
-Knäböj 3x5
-Benpress 2x10
-Stående vadpress 3x15
-Crunches 3x15
-Gångband med 15 graders lutning 17 min 

Utöver detta blir det BodyCombat måndag eller onsdag.

Nu ska jag läsa lite, so long for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar