tisdag 6 september 2011

Dagens


Japp idag blir det en väldigt simpel utstyrsel, skall iväg till högskolan några timmar på eftermiddagen för en föreläsning.


 Stickad tröja - Carlings, Örhänge - Ur&Penn


Ikväll när jag ska iväg och gymma med min älskling skall jag säga upp mitt medlemskap på Sportlife! Det känns lite vemodigt samtidigt som det ska bli kul att få testa ett annat gym.
Jag har varit på sportlife iallafall 4 år eller något tror jag, så det är väl först när jag bytt ställe som jag kommer märka om jag gjort rätt eller inte. Tycker bara att det är så jobbigt nu med ständigt fullsatta klasser och att man måste planera så långt i förväg för att få plats. Vill kunna ha valmöjligheter för att få allsidig träning!! Jag kommer dock att sakna instruktörerna på sportlife för dom är verkligen jättegoa och utmanar mig varje gång med kommentarer och annat!

Nu ska jag slänga i mig lite lunch innan jag ska hämta tjejerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar