måndag 26 november 2012

Min helg

Min helg har varit riktigt go. Massa vila, massa fix. Känns så himla skönt efteråt. I fredags va det träning (på fredag kväll, hör hur nördigt det låter så ni behöver inte säga nåt haha) och sen drog jag och pauline hem till henne. Bakade ju en rabarberpaj. Va hejdlöst gott, va i matkoma både en och två gånger för att ja inte kunde sluta äta ;) Sen hann jag både tvätta, handla, laga middag och göra müsli inför veckan innan jag åkte på ljusparty till Elisa på dagen på lördag. Tusan va jag har saknat henne, men de är en annan historia. Min älskade vän Jonna va oxå med, så underbart att träffa henne igen med. Sen på kvällen så var det myskväll utlovat med min älskade sambo, vi gick till hemmakväll och hyrde film och bara umgicks. Pratade massor, det gör vi alldeles för sällan numera.

Och igår söndag så kom min fina arbetskompis Jennie med sin supersöta Viktor och hälsade på, alldeles för länge sen vi sågs sist! Så massor med prat blev det :) Efter det hann jag med veckohandling och lite träning på kvällskvisten. Jaaa, nu har ni verkligen fått en rolig uppdatering, ha ha ha. Här kommer lite bilder ifrån helgen:


Fredag kväll:

Lördag:

Söndag:
 Sötis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar