måndag 26 november 2012

Måndag

Gick upp tidigt imorse för att komma igång med skolarbetet. Är så stressad just nu att jag inte vet vart ja ska ta vägen. Påväg att sprängas inombords, när jag tänker på allt som ska göras och hur jag ska klara av det. Inte likt mig att stressa så mkt, men det är väl för att varje uppgift känns väldigt främmande och ny. Iallafall så träffade jag en skolkompis på bibblan och två timmar senare hade vi gjort klart uppgiften.

Bara för mig att gå hem och sammanställa det hela, sen skickade jag in skiten. Ja just nu känns det lite så, skiten. Men! Har ju dock inte överarbetat för en gångs skull utan snarare underarbetat men ja hoppas att det ska duga iallafall. Nu har jag skickat in det som måste skickas in senast imorgon, så nu fick jag helt plötsligt tid över för att läsa lite litteratur resten av dagen! Vad hände där?

Det lönar sig tydligen att vara effektiv ibland. Kör värsta chillkläderna, är ju ändå bara hemma i min ensamhet ;)

25 minuter kvar till lunch, härligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar