tisdag 25 september 2012

Trött

Har alldeles nyss stigit upp ur sängen, fattar egentligen inte varför jag går upp redan kl 7 när jag bara ska plugga hemma men jag antar att de e lika bra.. Sitter lite som i dvala, gäspar och väntar mest på att komma igång lite. 

Igår körde jag och Pauline bodypump på gymmet, när vi redan hade värsta träningsvärken i benen och rumpan ifrån kettlebell i måndags. Hur tänkte vi där? Jag fick iallafall verkligen bekänna färg och gick på mitt jävlar anamma i slutet av benlåtarna. Sluta, vad är det? ;) Så idag är resultatet iallafall att jag har ÄNNU mer träningsvärk!! Men ikväll ska vi gå på Bodybalance, och sträcka ut kroppen en smula.. Känner att det behövs.. Ser ut lite som en gammal tant varje gång jag ska resa mig efter att ha suttit några minuter. ha ha. Jag har dessutom konstaterat att jag inte kommer att gå på bodypump på en bra tid framöver, va väl 5 år sen sist och lär dröja säkert 5 år till.. Det är inte min kopp the helt enkelt, ja gillar mer gymmet ;)

Nu ska jag dyka ner i böckerna igen, eller jag ska först av allt försöka att göra färdigt inför ett seminarie som kommer framöver (Emelie Kinges bok) och sen blir det läsning.. 

Men i eftermiddag... Ja då händer det något som jag längtat efter en låååååång tid nu! Äntligen!! Ni får se senare, eller imorgon ;) 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar