måndag 24 september 2012

Kettlebell

Japp idag började min valfria vecka som vi numera ska ha var 5:e vecka, så kul! Hinner aldrig med annan träning annars så de känns lyxigt. Vi inledde veckan med kettlebell, och puh va tufft de va stundvis! Vissa delar gillade jag som bara den medan vissa delar ville jag bara slippa undan ;) när det drog sig mot slutet gav jag lite extra för att verkligen ta ut mig.. Och jag känner redan nu ikväll att jag kommer ha träningsvärk imorn... Hejdlöst bra!! Mitt mål blev uppnått ;) Hade iofs lite ifrån igår redan, så jag byggde på det! Imorgon blir det ytterligare lite styrka, bodypump står på menyn! Men nu ska jag krypa tätt intill den jag älskar mest, och bara njuta av hans närhet. Det är lycka i sin renaste form.

Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar