söndag 9 september 2012

Träningsmotivation

Har blivit lite nya träningskläder inköpta nu inför hösten, det behövs lite motivation! Jag har dessutom ett stort intresse av att spana och shoppa träningskläder ;)


Shorts - Better Bodies


Ett linne till mig och ett till Pauline. På mitt står det "Strong is the new skinny" och på Paulines "Exercise my natural high". Jag har beställt dom själv med just dom texterna, alltså inget som finns i butik ;)

 Och det senaste tillskottet i min träningsgarderob är min långärmade Better-bodies tröja. Blir perfekt till vintern när det blir lite kyligare :)

Träningen i övrigt går fint just nu, börjar äntligen hitta tillbaka till alla rutiner och maten börjar bli mer regelbunden än den varit under sommaren, då jag ibland slarvat med att äta just var 3:e timme, kanske blivit 4 timmar ibland, eller ibland lite till.. Inte bra! Dessutom underbart att Pauline och jag kan träna tillsammans varje gång, hur skulle jag klara mig utan henne? En klippa! Och som grädde på moset så har dom lagt in ett till BodyCombat pass i veckan på gymmet, så nu hinner jag få in två pass i veckan! Blir en vilodag mindre bara, men vem behöver vila? ;) 







1 kommentar:

  1. Hej jag har en väldigt konstig fråga kanske.. men har du kvar denna Better Bodies tröjan? Och isåfall har du någon tanke på att sälja den? Har varit ute efter denna längelänge men den har dessvärre utgått ur sortimentet :/ mejla mig gärna på sarahlinneasvensson@hotmail.com ifall det är aktuellt :)

    SvaraRadera