söndag 17 juni 2012

Skön helg

Nu har min relativt lediga vecka tagit slut, bara jobbat tre dagar förra veckan. Passade väldigt bra då det gav mig utrymme att hinna bearbeta att min farmor inte finns hos oss mer.. Givetvis är det inte något jag kommer att komma över på en vecka, men det har varit så skönt att bara få bryta ihop och gråta när det kommit över mig, än att jag stått på jobbet och tvingats hålla inne känslorna. Bara släppt ut det.

I fredags åkte jag dessutom hem till syrran och slingade hennes hår och sen kom resten av familjen och umgicks, åt väldigt god mat dessutom. Pitabröd med olika fyllningar i.. Älskar min familj, ger mig så mycket kraft!



I lördags inventerade jag på jobbet på Överby, gick finfint och igår var jag med min älskade sambo. Dom senaste veckorna har det inte funnits nästan någon tid för oss att umgås med varandra då han jobbat över flera dagar i veckan och jag också jobbat kvällar vissa dagar osv. Vi hade lite fix att uträtta såsom veckohandling men hann även med, som ni ser på bilden, en lunch och lite backgammonspel på Coffe Roomer i stan, plus en hel del shopping på torp när vi va där. Lite solkrämer och bra att ha inför resan som är om mindre än 4 veckor nu (!!!!) och Ganesha köpte ett par sjukt snygga byxor på MQ, hoppas han ska ha dom på midsommar. Riktigt het blev han i dom ;)

Sen när vi var i hem och fritidshuset ville jag bara sticka in näsan på Chilli som öppnat där nyligen, slutade med att vi spontanköpte en sängavel!! Dock något som vi försökt hitta ett tag utan att kunna komma överens om modell. Skulle inte få den förrän i slutet på juli/ början på augusti men de spelar ju ingen roll. Den som väntar på nåt gott ;)


Nu blir det gymmet om en stund och sen jobbar jag stängning på torp!! Cyaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar