torsdag 7 juni 2012

Lyssnar på kroppen

Okej, även jag måste ibland inse mina begränsningar. Jag har låtit mina ben få vila ifrån benträningen denna veckan, och kör på hårt nästa vecka istället.. Kroppen säger mig att dom behöver vila och för att inte förstöra mina ben måste jag ju lyssna på det.

Det har ju såklart blivit ännu "värre" den här veckan eftersom jag går hela dagarna nu och de e ju inte mina fötter vana vid längre. Idag jobbade jag på torp för första gången på lääääänge. När jag stod där bakom kassan va de lite som att gå tillbaka i tiden, skitläskigt kändes det! Men samtidigt roligt också att vara tillbaka, så att säga.

Nu ska jag snart placera häcken i sängen för jag e sjukt trött. Men imorgon, då väntar en ledig dag!! Enda denna veckan, sen blir det helgjobb. Så imorn kör ja lite överkropp istället, rygg, biceps och mage ;)



Har tonat ner en del på kolhydraterna det senaste, och äter mer protein och såklart lagom fett. Blivit 5 dagars träning i veckan den senaste månaden. För första gången någonsin tror jag så börjar man se mina muskler där under... Tyvärr ser inte hela kroppen ut såhär, men kanske nästa sommar om ja fortsätter såhär.. Inga planer på att sluta så.
Looooove my workout!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar