söndag 16 oktober 2011

Moster!

I fredags blev jag moster för andra gången!! En liten prins fick se dagens ljus, 3940g och 53 cm! Åh jag är så glad för min syster och hennes killes skull, tänk vilken dröm att ha en av varje! Det är min dröm, att få en pojk och en flicka. Bölig som man är så började jag typ grina när hon hade ringt :) 
Har fått några bilder men jag ska träffa honom i veckan, så då lägger jag ut något kort! Dom kom hem igår och eftersom jag varit lite krasslig så vill jag vänta några dagar till så jag är säker på att jag inte smittar. Var ute och letade lite bebiskläder i lördags efter jobbet.. Men herregud, allt som är i miniatyr är ju sååå sött! Man vill ju köpa allt bara för att de e litet :)

Blev iallafall tillslut en body och ett par byxor, tyckte det va lite sött :) Kommer ju att bli ännu mer efter hand såklart men! Tror dock att byxorna är för stora för dom var i 62, men det fanns inte i mindre storlek.. Han får något att växa i. Haha, precis det tipset som jag fick av dig Katarina att inte köpa allt för mycket stort, så gjorde jag tvärtom ;) 

Får hoppas att min syster inte kollar bloggen nu dom närmsta dagarna, här kommer ett litet kort! Tack för tipset på kläderna oxå Kattis, ska kolla in Lindex o NameIt inom en snart framtid!





Tack för dom kommentarerna jag fick förresten, alltid kul att få veta några som läser ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar