torsdag 20 oktober 2011

God kväll!

Dag 4 avklarad. Idag har jag mått mycket bättre, även om energin inte är den bästa ännu. Tränade dessutom rygg/mage idag, kändes helt okej! Tänkte visa lite bilder på min söta systerson, visst är han så fiin? :) han ser kanske lite sammanbiten ut på kortet men oavsett så är han supergullig! Han har inget namn ännu, väntar med spänning på vad de ska bli!


Morgondagen har att bjuda på massvis av plugg, byte av däck (tack vare älskade pappa), och förhoppningsvis ett färdigt nytapetserat sovrum!! :)

Satt förresten och stirrade på Ganeshas tallrik förut när vi åt spagetti med köttfärsås.. Eller ja, jag åt ju köttfärssås med broccoli till.. iallafall, åter till saken!
Han frågade mig;

-Vad tittar du på?

Varpå jag svarar:

-Jag låtsas att det är jag som äter spagettin........

Är det svårt att förstå att jag älskar pasta? ;)

2 kommentarer:

  1. Vilka fina kort. Kan bara tillägga att den som håller i underverket är lika fin. Love you <3

    SvaraRadera