tisdag 22 oktober 2013

Tisdag

Tisdag, sitter här helt utmattad efter att ha instruerat mitt bodycombat-pass. Försökte köra på så mycket det bara gick, men vissa stunder försvann jag iväg i andra saker, andra måsten. Det gillar jag inte. När jag tränar så är det min heliga tid, då existerar inget annat och jag samlar ny energi i den stunden. Laddar om, tar ut mig, krigar med mig själv i huvudet.
Iallafall, idag har jag varit på Ikea en sväng med Pauline, jag behövde köpa en duschstång, en badrumslampa och en annan sak som sen visade sig inte passa, så de får åka tillbaka. Unnade oss en god köttbulle-lunch, lyxigt värre ;) 

Lägenheten som jag och min fästman har köpt är på 55 kvadrat och är alltså en 2:a, perfekt för bara oss två. Vi behöver inte mer plats just nu. Det är ju dessutom en inglasad balkong som vi garanterat kommer att använda oss mycket av, morgonkaffet i solen!

Imorgon ska jag först en sväng hem till Emma och plugga lite grann, sen ska jag köra ett sista lass ifrån vinden (hoppas att allt får plats i min lilla bil) så jag kan släppa den delen oxå inför flytten, och sen hoppas jag kunna klämma in ett träningspass men vi får väl se vad som hinns med. Förutom det så måste jag packa lite till i den gamla lägenheten, dags att börja tömma vår stora garderob. Och läsa såklart!! läsa läsa!

Nu ska svettiga jag hoppa in i duschen och sen ska min rumpa hamna i soffan och se på Hollywoodfruar och försöka koppla av! <3

Utsikten ifrån köksfönstret i den nya lägenheten:

2 kommentarer:

  1. längtar tills du börjar att blogga igen:)
    /Cassandra

    SvaraRadera
  2. När ska du blogga?

    SvaraRadera