tisdag 8 oktober 2013

Tisdag

Hej!
Tänkta passa på att blogga lite nu när ja har placerar mig i sängen, sovtime strax.
Idag har ja varit i skolan, huvudet snurrar efter alla jobbiga begrepp som man plötsligt ska förstå och kunna beskriva. Fenomenologi, validitet, realitet, ontologi osv.. Men det ska väl lösa sig den här gången med, antar jag? Lite oroad över mitt fokus bara, just nu är ja verkligen INTE i skolans värld... Har dessutom blivit förkyld idag, snorat och nyst hela dagen!

Men det hindrade inte mig från att instruera det nya passet ihop med Sandra ikväll, jag körde på med full kraft iallafall. Återstår väl att se imorgon om det va smart eller ej ;) hade väldigt roligt under passet, lite extra för att det kom två tjejer ifrån skolan. Det gjorde mig nervös men samtidigt så värmde det i hjärtat att dom kom på mitt pass! <3
Usch mitt huvud bara bultar och dunkar, tror jag behöver vila mig lite nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar