tisdag 29 januari 2013

Tisdag

Godmorgon på er!

Eller jag har varit uppe några timmar nu (tre) men någon av er kanske nyss vaknat och slagit på datorn och hittat hit ;)
Idag har jag hemmaplugg på schemat på förmiddan, sen till eftermiddagen blir det ett besök på biblioteket och sen e de dags att laga middag. Idag blir det köttfärslimpa med potatis, kokta grönsaker och brunsås. Mmmm, längtar redan. Älskar husmanskost!
Ikväll blir det bodycombat såklart (mitt pass) och så tror jag att jag kommer få hämta ut mitt paket med träningskläder som ja och sambon beställde i förra veckan. Yaaay! :)

Det är +2,6 grader här hos mig, och just nu så vräker det ner någon form av snökaos. Jättestora och tunga flingor ser det ut som här innefrån genom fönstret.


Såhär ser det väl ut utanför mig snart igen om det fortsätter såhär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar