fredag 25 januari 2013

Fredagsfys

Yes har redan gjort klart fredagens fys, så bara myset som återstår ;) jag och Pauline körde rygg och mage idag.. Har träningsvärk i både ben och biceps sen tidigare så de va tungt idag ;)
Är så trevlig belysning på gymmet så jag passade på att ta några egobilder när det va så lite folk.. Mestadels hade vi gymmet för oss själva.

Nu ska jag duscha, sen blir det att laga middag och spendera kvällen tillsammans med min älskade sambo. Har jag längtat efter hela veckan <3

Vad har ni för planer i helgen? Själv så ska jag bland annat shoppa lite, chilla lite, äta gott (mer än lite), fika lite och sist men inte minst träffa familjen!

2 kommentarer:

  1. Det tar sig hörru! Kul å se att det lönar sig att kämpa :) Sjukt snygga brallor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja jag kämpar på så gott de går :) Hehe tack, dom syns iallafall ;)

      Radera