måndag 16 april 2012

Vilken vecka!

Måndag och en hel lång vecka framför mig.. Har haft praktik hela dagen idag och nu e klockan kvart över nio och jag har precis slagit ihop böckerna för idag.. Omtenta på lördag. Blir bara till att göra praktiken och sen hem o plugga varje dag. Fy farao. Som om inte det var nog så har jag VILOVECKA ifrån träningen med.. Förstår inte hur ja ska överleva den här veckan ;)

Fast, helgen har mycket trevligt att bjuda på. När tentan är gjord på lördag så är det 50 års (25+25) fest för Emma i min studiegrupp och på söndag eftermiddag ska jag på cirkus med Mira! Så jag har iallafall något att se fram emot den här veckan.

Därför har ja faktiskt inget alls roligt att blogga om förutom skolan just nu, det är sjukt hur mycket man grubblar på hur det ska gå och vilka frågor som kommer komma. När jag tog en powernap en dag så drömde jag om massa ord och begrepp! Inga ljuva drömmar här inte ;)



 Unnade mig en fin bukett blommor i förra veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar