måndag 26 mars 2012

Tisdagsdis och vårvärme?

Godmorgon!
Flera dagar sen jag bloggade nu, varit fullt upp. Vi hade ju som sagt besök hela helgen och de va dessutom superfint väder så satt inte nåt framför datorn, skönt med lite pauser ifrån den då och då ;) Men igår var det ju dags för ny vecka och även den har mycket för sig!
Påbörjade ett "nytt" träningsschema igår, bytt ut lite övningar och sådär när det kommer till styrketräningen. Kul att få lite variation och lära sig annat med! Kan dock inte säga att jag har så värst mycket träningsvärk, ÄN..... ;) Vi ska dessutom testa att träna lite senare på kvällen så jag hinner få i mig middagen före träningen och bara behöver äta ett kvällsmål efter, tror (och hoppas) att det kommer påverka min kropp positivt och ta mig ett steg närmre målet.. <3

Idag ska jag in på eftermiddagen till skolan, så nu ska jag göra mig lite frukost och sedan tänkte jag hinna med att läsa lite litteratur innan det bär iväg. Det är verkligen disigt och tråkigt nu, men har ju hört att det ska bli så hiiiiimla varmt (just idag när vi såklart går eftermiddag) och soligt! Får väl se hur detta slutar, Sarah retsticka! ;)

Köpte en ny wonderbaum (Oh, jösses va bonnigt det lät), nej, den hette faktiskt inte det, utan den hette doftis, på biltema i helgen.. Visst e den söt? :) Passade perfekt i min blåa fara.



Nu: Frukostdags! :)

1 kommentar:

  1. Haha! Det är såå skönt i solen kan jag meddela! Hoppas ni har det bra i skolan. ;)

    SvaraRadera