lördag 28 september 2013

Vårt första hem

Godmorgon! Igår va dagen äntligen här som vi väntat på sen i början av sommaren! Vi fick göra klart köpet och få nycklarna till vår egna bostadsrätt :) så roligt! Vi har köpt en rättså gammal lägenhet invändigt (50-tal) så vi ska tapetsera om väggar, lägga golv och måla/lägga in nytt tak! Mycket jobb men kommer bli så kul att få det som vi själva vill! :) sen ska köket och ev. badrummet piffas upp lite men det är inte prio ett just nu!
Så förutom att jag haft sjukt mkt i skolan (som ja nu gjort klart allt för i denna kursen,wohoo) så har jag behövt packa i lägenheten och fixa med alla måsten runtomkring en flytt då min sambo mestadels jobbar i grannlandet just nu! Jag har utöver det lite bröllopsplanering i huvet konstant och i tisdags kom vårt nya Bodycombat-pass som vi ska ha lärt in tills om 2veckor.. Så min bloggning har helt enkelt inte hunnits med som ni kanske förstår! Jag lovar att de kommer bli bättre framöver ;) nu ska jag äta lördagsfrukost med min fästman :) kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar