söndag 1 september 2013

Skolstart idag!

Ja idag är det dags att starta igång huvudet igen med en föreläsning i skolan på eftermiddagen.. Huga! Bara av att jag skrev ut alla uppgifter och allt imorse så blev jag snurrig, och stressad!!!

Men det är väl så det alltid brukar kännas när jag ska starta en ny kurs, lite lätt panik, tankar som "herregud hur ska jag klara detta?" Och sen konstigt nog så brukar det lösa sig i slutändan ändå ;) Haha, ja sån är jag. Skeptisk mot mig själv och mitt kunnande.


Känns iaf skönt att komma igång igen med skolan nu, är taggad att bara få göra klart det, längtar faktiskt tills jag och Emma ska skriva c-uppsatsen!!! Hur konstigt?! Och sen ska de såklart bli vääldigt kul att träffa alla i skolan igen, alltid lika trevligt :)

Nä nu ska jag njuta av min frukost, och sen kanske jag ska ta tag i hemmet lite, ser ut som ett smärre krigsfält här faktiskt...

Tjing tjong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar