torsdag 22 augusti 2013

Nyförlovad.

Ja en av sakerna som jag velat blogga om är att jag är nyförlovad!! :)
När jag var iväg på min överraskningsresa för två helger sen, den 10 aug, som jag fick i födelsedagspresent så gav mig min sambo den bästa presenten (var ju inte enbart en present såsett eftersom han hade helt andra planer men ni fattar) jag någonsin fått:
-Att få bli hans fru!

Eftersom han är lite oldschool (vilket jag älskar) så ska vi enligt tradition gifta oss inom ett år, så nästa år blir det bröllop! Så mycket planering som måste göras, men åh vilket angenämt "bekymmer" ;)
Fast det är inget bekymmer alls, det är bara helt drömlikt, underbart, fantastiskt, ja osv...
Jag svävar på små moln och är så ooootroligt lycklig! <3

 

2 kommentarer:

  1. Jag förstod det på FB.. Sååååå kuuuuuuul!!!!! Och fasen vad jag är avundsjuk!!! Det är en helt underbar tid du har framför dig. Lite jobbigt med allt man ska tänka på såklart ibland, men så jäkla roligt samtidigt!! Massa massa grattis Lina! Du kommer bli en helt sagolik brud :-) :-)

    Pöss!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe men du har ju redan gjort det en gång! Ja jag tar tacksamt emot alla tips du har, just nu är jag mest förvirrad över vilken ände man ska börja i ;) Tack ska du ha vännen, du om nån vet ju vilken lycka det är att få gifta sig med den man älskar mest! Vi har tur vi! ;)

      Radera