onsdag 4 juli 2012

Sommar?

Tjenamors!

Dålig på att blogga just nu, sorry.. Hinner inte riktigt med. Idag börjar jag iallafall inte jobba förrän kl 14 men hade en tvättid kl 7 så idag har jag hunnit med lite tvätt och städ, känns gött. Min förkylning sitter i så träningen lyser tyvärr med sin frånvaro :( Känns helt sjukt att inte få träna och jag känner mer och mer hur konturerna försvinner =muskler försvinner.
 
Däremot en ganska fantastisk sak om man frågar mig är att min viktnedgång verkligen har tagit sving den här våren/sommaren.. Kan inte minnas när jag vägde såhär "lite" senast, de va nog kanske på gymnasiet eller så, kanske tidigare än det. Så lite nervös inför semestern blir jag ju.. att jag ska gå upp det igen. Men jag får röra på mig mycket, gå på stranden på  mornarna ;) Det är förresten snart dags för ledighet, har nedräkning nu! Och resfebern börjar infinna sig, är ju inte så resvan :)


Tog en morgonpromenad häromdagen, i lånbyxor och fleece, vart fasen e sommaren?


Det ser ju inte precis somrigt ut.. Förutom det gröna på träden då.


Skulle fiska makrill med mamma och pappa igår. När vi hade börjat tröttna för att det inte nappade så fick vi syn på en säl ganska nära båten. Då kan man definitivt ge upp för då nappar det aldrig!! Men en riktigt skön kväll på sjön blev det, avkoppling när den är som bäst. Dessutom lyxigt att ha mina älsklingsföräldrar för mig själv :) <3

Nu: ner till tvättstugan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar