onsdag 11 juli 2012

Går inte som jag tänkt mig

De blir nog ingen strörre träning för min del innan semestern. Körde järnet med Pauline på gymmet i söndags, jag var så taggad så det var sjukt! Ett skönt pass och jag har haft träningsvärk iallafall 3-4 dagar ;) Men, när jag hade bestämt att jag skulle träna igen på tisdagen så vaknade jag under natten med tät näsa och fick ta nässpray.. hopp, ingen träning.

Igår tänkte jag tränat oxå men eftersom det var nåt i kroppen så lät jag bli, vill inte bli mera sjuk inför resan. Så jag tänkte "på torsdag kör jag lite igen" men jag känner att det inte är helt bra i kroppen.. Fatta min träningsabstinens när jag kommer hem om två veckor!!? Kommer vara helt galet ;) men DÅ kommer jag iallafall vara frisk! Hoppas jag ;)


Älskar styrketräning <3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar