måndag 14 maj 2012

Sorry..

Sorry för min dåliga uppdatering.. Har helt tappat inspirationen för att blogga, känns inte som jag vet vad ja ska skriva om.. Blir bara massa tråkiga vardags-saker och det tror ja inte ni tycker är speciellt intressant ;)

Men för att sammanfatta dom senaste veckorna då, vad har hänt? Hmm..
Är ute på praktik just nu så det är mycket tid som går till det, sen har jag ju varit sjuk från och till i ett par veckor plus att min pollenallergi är ruskigt jobbig så är väldigt trött mest hela tiden. Fast nu e ja i princip frisk så nu e de träning som gäller igen såklart :)

Förra helgen firade vi min älskade pappa som fyllde år och jag fick träffa min systers nya kille för första gången. Den här helgen har vi haft G:s lillebror på besök och vi har varit på bio, såg Dark Shadows med Johnny Depp. Den va bra men inte alls som jag förväntat mig, det stod komedi så förväntade mig inte att den skulle vara så "mörk och djup" som den ändå var från och till! Men som sagt, bra ändå :) Häftigt gjord va den oxå. 


Och igår så passade jag på att umgås med mina goa syskonbarn några timmar, hinner inte träffa dom lika ofta som ja önskar men nu hittade jag iallafall en lucka. Så jag och Mira hoppade studsmatta och lekte på hennes rum, och Jack gör ju inte så värst mycket men ja fick ge honom mat för första gången, lillfisen har ju börjat äta lite barnmat nu :)

Sen så hann jag och Pauline med ett HIIT pass igår oxå, första gången. Men de blir nog ett separat inlägg om de :)







1 kommentar:

  1. Åh, den vill jag oxå se, älskar Tim Burtons örviga filmer och denna verkar ju skitcool!

    SvaraRadera