onsdag 30 maj 2012

Sommarlov

ÄÄntligen har jag sommarlov! Den här våren har varit den tuffaste hittills i skolan så det känns så skönt att ha klarat av den! Fattar verkligen inte att ja läst 4 terminer redan, det är bara 3 kvar sen är jag förskollärare, GALET! :) Nu är det bara att samla nya krafter inför hösten, men med tanke på min semester lär det inte bli några problem. Vilken sommar jag kommer att ha! Känner det på mig <3
Jag ska starta min första sommarlovs-förmiddag med städning, lika bra att få snygga till de i lägenheten när jag har tid. Ledig helg och då vill jag inte behöva städa! Sen blir det nog en promenad efter lunch och bara ha de gött :)


På måndag är de tillbaks till verkligheten, då börjar jag jobba igen.

Lite fina sommarblommor som ja tagit kort på än så länge (har en förkärlek för att ta kort på blommor av nån skum anledning)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar