onsdag 9 november 2011

Sjukt seg

Imorse vaknade jag med huvudvärk som sagt men efter en ipren så gick de som tur var över. När jag skulle gå ifrån praktiken fick jag en otroligt varm kram och orden "jag kommer sakna dig" vilket jag tyckte va så himla gulligt och jag blev verkligen så glad! barn är så otroligt ärliga och det är det jag älskar med dom små juvelerna! På gott och ont ;)

När jag kom hem slängde jag i två maskiner tvätt och sen gav jag mig av till gymmet för ett konditionspass bodycombat. Gick aningen bättre idag men konditionen behöver ändå arbetas upp! Måste försöka få till minst ett konditionspass varje vecka hädanefter. Fast när jag byter till Motionshuset lär de ju inte bli några problem alls! Nu ligger jag bredvid världens finaste kille och skall sova, imorgon är det öppning (kl 7) så det är dags att blunda nu.

Godnatt på er!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar