måndag 25 juli 2011

Måndag!

Ny vecka, nya möjligheter som man brukar säga. Imorgon kommer lönen in på mitt konto och ingen kunde vara gladare än jag. Ska bli så skönt att få ha lite pengar igen! Jag är dessutom ledig både idag och imorgon OCH lördag och söndag för på söndag är det min födelsedag! Wihoo :)

Så idag känner jag bara för att få vara ute i naturen och därför tänkte jag åka hem till mamma och pappa för att strosa i skogen lite, plocka lite kantareller, blåbär. Umgås med mamma och min syster Emma, för hon är oxå där. Blir nog en bra dag. Ska dessutom fixa lite med en grej jag köpte på jobbet igår. Bild kommer när det är fixat!
Fick dessutom höra om att min mor införskaffat en glassmaskin, ska invigas idag! Så nu när frukosten är i magen är det snart dags att bege sig hemåt. Gör ändå inget vettigt här hemma just nu så.. Ha en bra dag allihopa, bloggar nog lite mer imorgon. Eller senare. Eller imorgon.

Vi får se. Tack och hej, svej.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar