tisdag 21 juni 2011

Badrummet!

Som jag skrev igår så höll min kära sambo på med att fixa till i badrummet. För att ni ska förstå hur äckligt golvet var där inne visar jag en före-bild:

Som ni ser (hoppas jag) är det väldigt utslitet och äckligt.. foget emellan klinkern är typ smutsigt.. Skall jag lägga till att det finns silverfiskar där inne? Vi har ändå gjort vårt bästa för att förinta de små liven, jag har hällt klorin ner i avloppet och över hela golvet, sen har vi tätat igen små hål i väggar osv med silikon.. Så det finns inte många kvar men bara vetskapen om att dom finns där e nasty!

Så till resultatet då. Såhär ser det ut nu:

Visst är det skillnad? Jag är iallfall supernöjd, känns lika skönt varje gång jag går in i badrummet. Vi kom på igår att vi nog har lagt ett par tusen där inne för att snygga till de, men fasen det är det värt! Nytt golv och badrumsskåp, toasits mm.. 
Tack älskling för att du gjorde det så fint där inne <3

Nu ska jag återgå till min kopp kaffe och sedan skall jag ge mig ut med min sambos bil på en tur till torp för att handla lite mat! 

2 kommentarer:

  1. Men helvete va snyggt! Mitt badrum ser ut som erat gjorde innan ni fixade till det! skitfint Lina :)

    SvaraRadera
  2. Johanna Anderssontorsdag, juni 23, 2011

    jättesnyggt blev det :) ! ett helt annat badrum verkligen... :)

    SvaraRadera