tisdag 3 maj 2011

Mr Romance

Igår när jag kom hem ifrån skolan så står det en stoor bukett på bordet, tillsammans med en chokladask.. Ivrig som ett barn blir jag när jag inser att det är till mig, slänger grejer omkring mig för att jag skall kunna öppna och titta vad det är i.. Det är min favorit, röda rosor.
Jag är verkligen en sucker för romantiska saker, det är så uppskattat. Det är "the little thing that counts".. Jag blev rörd till tårar och otroligt lycklig. När man inte vet att man ska få något så blir det desto roligare.
Så jag gick ner på stan för att möta upp min mr romance där jag även blev bjuden på lunch på cactuz! När vi går därifrån mätta och nöjda får han ett telefonsamtal där han får reda på att han fått ett nytt jobb! Hur bra dag kan man ha liksom?!

Jag är så oerhört stolt över honom, han är en inspirationskälla. Min underbara kärlek. Världens finaste ögon och en kropp att dö för. Det finns ingen som han, han är så speciell.
Det ska alltid vara du och jag, det bara är så. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar